När livet rullar på..
Publicerat den

 
Jag ville bara uppdatera. Mitt senaste inlägg fick jag väldigt mycket respons på. Det kändes jätte härligt att kunna öppna upp sig, och berätta för alla varför jag inte kunnat vara så aktiv förra året. Det tog mig 6 månader innan jag lyckats skriva ner, men jag gjorde det och vill tacka för att ni är så förstående. 
 
idag, är det cirka 5 veckor, sedan som jag hade en dålig dag. Jag har inte mått så bra på 1 år som jag mått dem senaste 5 VECKORNA. Förstår ni? Ingen huvudvärk, ingen yrsel, inga panikattacker, inga ångesattacker, INGENTING. Betyder detta att jag är frisk nu? Nej.. Jag har bara tagit det väldigt lugnt, jag har inte pressat mig själv att göra saker jag inte vill. Jag har stannat och andats en extra gång. Jag har börjat träffa flera av mina tjejkompisar. Har börjat hitta på saker på helgerna, och det känns kanon bra. Jag har inte känt mig dålig en endast gång. 
 
Jag hoppas givetvis att det fortsätter i denna takten och att 2016 blir ett bättre år, psykist, än vad 2015 blev. 
Jag tar en dag idag och fokuserar på mig själv. 
Hoppas jag får dela detta året med er!
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?