När man har alldeles för mycket tid...
Publicerat den

Hej på er.
 
Kan ni tänka er att det gått ett halv år sen jag klickade mig in på denna bloggen för att skriva ett inlägg. Kan man kalla det en lång bloggpaus?! Nej, jag tänker inte starta upp denna bloggen igen. Men just nu har jag alldeles för mycket fritid över. Detta är troligtvis bara en endags grej... 
 
Vad har hänt? Jo trynet har tränats på som aldrig förr och är i , inte topp form, men inte långt ifrån. Vi har startat 2 P&J den senaste månaden och hon har hoppat fantastiskt bra. Debuterade 90 cm och wow vad hon hoppa.
Jag har inte helt koll på hur kalendern ser ut fram över men hoppas på att kunna våga debutera 1 m innan året är slut så jag kan fixa tävlings lincens till nästa år. Det var alldeles för länge sen jag startade en lokal tävling. 
Så det är på tiden nu, eller hur?.
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?