Häst Är Bäst.
Publicerat den

Dagarna rullar på för mig och min kära häst. Hon börjar bli stark i kroppen. Det känns när jag hoppar, en helt underbar känsla som jag saknat under dem 3 åren som jag hade Zamora. Zamora var en helt underbar individ men hon var ingen hopphäst, och eftersom att jag vill hålla på med hoppningen var det inte roligt att gå ut och hålla igång henne. Det fanns liksom inget mål, utan det blev bara tråkigt. Det kunde gå flera dagar emellan innan jag gick ut och red henne.
 
Med trynity så längtar jag tills varje ridpass, hon får typ aldrig vila .... ;) haha. Hon börjar bli super fin i kroppen och häromdagen slog vi hopp rekod som ekipage, Hela 120cm :) För visa är det ingeting men för mig som har kämpat med en häst som inte kunde hoppa till att sitta på en häst som bara gör det. Det är WOW. Trynity kommer bli en riktigt bra hopphäst när hon får rutin, blir ännu mer starkare, och när jag har lärt mig att rida ordentligt!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?