Skriver av mig lite...
Publicerat den

Jag kände att jag behövde skriva av mig lite, hur perfekt är det inte att ha en blogg då.
Trynity mår bra och jobbas på som vanligt. Hon behöver bli starkare, få mer överlinje och komma ut på tävlingsbanorna lite och få rutin. Kiropraktorn var här och kollade henne förra veckan. Hon hade lite låsningar, och satt helt fast i s-leden. Hon fixade till allting så nu är trynity en dröm att rida.
Denna helgen är det en träningshelg för Frank Kutscher. Det ska bli så kul att visa min nya häst och få lite tips och hjälp med bra övningar som jag kan jobba vidare med sen.
 
Jag har tränat för Stina några gånger nu och det går bara bättre och bättre för varje gång. Senast jobbade vi på galoppombyten. Trynet var jätte duktig på att byta till vänster galopp men hade lite större problem att byta till höger. Så vi får definitivt jobba vidare på det.
 
Om exakt 7 dagar åker jag och oliva ( bästis) till egypten för en solsemester. Enbart sol och bad och lite shopping. Ska bli så himla skönt att komma iväg. Under tiden kommer Alicia, ( Olivias syster) att ta hand om hästarna.
 
Så ser det väll ut just nu.
Dagarna rullar på och livet leker.
 
 
 



Anisette

Hej, vilken fin häst du skaffat. Vill passa på och tipsa om lite kurser som verkligen gör susen för att vi hästen liksidig, rakriktad och lösgjort. Kan lova dig att du inte behöver en kiropraktor efter du gått några kurser, istället flyttar det in en kiropraktor i din kropp så du kan lösgöra och rida bort spänningar/låsningar själv. Lindah.se om du vill ha mer info.
Här har jag skrivit ett blogginlägg om mina framgångar https://lillalakritsen.wordpress.com/2015/05/05/i-djupet-av-min-rumpa/



URL: http://lillalakritsen.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?