Träning Ger Färdigheter ! :)
Publicerat den

Det jag tränar på just nu med trynet är att hon inte ska bli så lång och att hon ska ta mina förhållningar bättre. Hon har en tedens att bara springa iväg och ja ni förstår, då är det helt omöjligt för mig att få ihop henne. Så förhållningar och bommar stod på schemat igår. Efter drygt halva passet började hon lyssna på mig.
 
Idag behövde vi inte "börja om från början" utan kunde ta vid där vi avslutade igår. Hon tog mina förhållningar direkt och då kunde vi gå vidare till avsaktningar/ galoppfattningar. Nu var inte vädret det bästa här hemma då jag höll på att blåsa av henne några gånger. Men efter 10 år utan ridhus så har man lärt sig att rida i dåligt väder.
 
imorgon är det konditions träning aka galoppintervall som gäller för damen ! :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?