Nya Stövlar.
Publicerat den

Mina nuvarande stövlar har gått i sönder, vilket är ganska skönt för jag har aldrig gillat dem ändå..Säg inte det till min mamma bara. (haha) Jag har varit lite inne på att köpa ett par bruna för det är så himla snyggt, men jag har svårt att se ett par bruna stövlar tillsammans med min skrikrosa kavaj. Samt är det svårt att matcha schabrak och luva.
 
Jag var inne på horze hemsida och hittade denna stöveln. Den var på rea också (40%) så det var inte så dyr. 2700:- Tror jag dem gick loss på nu. Vad tycker ni? Är det en ful eller snygg stövel? Kan ni inte skicka tips på snygga stövlar?
 
 
 
 



Jennifer

Gud så snygga! Jag hade Ariat skor och gaiters när jag hade häst. Dumt nog så har jag nästan sålt alla gamla hästgrejer och ridkläder



URL: http://www.minuty.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?