Bilder Från Tävling i Kågeröd ! :)
Publicerat den

Här är några bilder från Kågeröd i helgen. Är det bara jag som tycker att jag ser sjukt liten ut på z? Ser ut som en lite flicka! Z har verkligen blivit maffig! Men jag vill inte påstå att jag ser så liten ut i verkligheten haha :) Eller gör jag det? Olivia du har väll rätt bra koll?
 
Jag älskar Z:s energi på alla bilder. Hon var så exalterad att få komma ut. Har kollat igenom filmen från 90cm men kommer nog inte lägga ut den. Jag vet i alla fall vad jag ska träna på hädanefter. Det är alltid bra att ha någon som filmar så man kan gå tillbacka och analysera sin ritt. Gör om, gör rätt.
 
Sista bilden är på Olivia för er som vill ha en bild av hur hon ser ut. Det är oftast hon eller min morbror som tar alla bilder till bloggen. :)
 

 
 



olivia

Du är ju normalbygg, precis som mig :D
Men Zamora är ju biffig, nog därför du ser mindre ut på henne! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?