Tävlings sugen :)
Publicerat den

 
Ligger i min säng och har fått vila upp mig från helgens utgångar. Börjar nog åka på en förkylning, känner mig tjock i halsen och lite seg. Finns 100 grejor jag hade behövt göra idag men jag orkar helt enkelt inte..
 
Blir så avundsjuk på folk som uppdaterar facebook hela tiden när dem varit på tävlingar. jag blir tävlings sugen ända ner i tårna. kanske dags att dra igång 2014s tävlings säsong? Börja planera lite och framför allt verkligen komma igång med ridningen? Jag är inne i en period där jag inte alls känner för att rida.. Trist men ibland är det så. Får hoppas att det släpper så att jag kan komma igång igen..
 
 



Lina manshed

Du kan väl säga till när du hittat någon tävling följer gärna med och hjälper till;)

Svar: Absolut :)
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?