Studs och Kryss :)
Publicerat den


Alternativet i dag fick bli att jag red i paddocken. Eftersom att det hann bli mörkt innan jag kom hem från hööks.
Det var inte hela världen, Zamora fick i stället "hoppa" lite små studs och hade även ett kryss i ena hörnan.
 
Hade en så otroligt bra känsla på krysset idag, redan efter att vi hoppat det 3 gånger kände jag att vi lika bra kunde avsluta där för hon hoppade så otroligt bra! :) Dock fortsatte jag såkart rida. Studsen hoppade hon bra dem första gångerna sen blev hon slarvig och jag slutade rida och det slutade inte så bra, men det var inte så tokigt i heller. Krysset hoppade hon bra på igenom hela passet och jag är för övrigt nöjd med henne idag.
 
Kanske skulle önskat lite mer Power i galoppen, men paddocken är som sagt väldigt djup så jag förväntar mig inte att hon ska ta i allt vad hon kan. Jag är nöjd med henne ! :)

 
 
Tråkiga mobilpic
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?