:)
Publicerat den

Glömde skriva på förgående inlägg att min tränare stina och hennes dotter caroline, som jag har känt sen jag var 7 år var också med och tävlade i lördags. Carro hade sin fina nya unghäst challenger, dem gjorde en tävlings debut med 0 fel i 80 och ett pet i 90. Bättre tävling start kan man inte få på en ny häst.
 
Carro har jag umgåst med sen jag var liten, vi lekte med bratz dockar och byggde upp stora hagar och hoppade hinder med låtats hästar när vi var små. När vi red ponny var vi ute och tävlade tillsammans. Vi var minst 6-7 ungdomar som var ute tillsammans och red för samma klubb. Vilken sammanhållning vi hade då. Det är kul när man är många och hejar på varandra,. Viktigast av allt är att man är glad för andras framgång!
 
Carro och jag är dock dem enda som fortfranade rider utav det gänget vi var. Nu är det andra små ryttare som får följa med ut på tävlingar. ska bli kul att komma ut lite mer tillsammans och tävla, Blir roligare stämmning!
 
Här är några bilder jag tog på henne och hennes snygga häst ! :)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?