What if...
Publicerat den

Om jag inte hette Denise skulle jag heta: Pappa ville jag skulle heta Anqulic, Tur att jag fick det som mellan namn i stället.. Tänk vad folk hade hittat på för smeknamn ;) 

Om jag fick byta ansikte med en kändis skulle jag: Nina Dobrev, Super snygg! 

Om jag kunde spela ett instrument jättebra skulle jag:
 Kanske piano, det verkar så mysigt. 

Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet skulle jag: Ingen aning faktiskt

Om jag kunde skapa mitt eget drömplagg skulle jag: åh, kanske ett par snygga höga byxor eller någon snygg topp. 

Om jag kunde få uppleva en dag en gång till skulle jag: Än så länge, studenten. Hade så gärna velat ta studenten igen.

Om jag fick ändra tre saker med mitt utseende skulle jag: Längre smala ben, smal mage, olivfärgad hy, tycker det är ass snyggt. 

Om jag skulle byta jobb imorgon skulle jag: Hade varit kul och prova på att va skådis.. ;)

Om jag hade en superkraft skulle det vara: Åh finns så många krafter jag hade velat ha, men odödlighet? Räknas det som en superkraft?

Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv skulle jag: Malibu, eller typ La eller nått. :)

Om jag bara fick äta en rätt varje dag resten av veckan skulle jag: Spätta med potatis och remolaud. 

Om livet tog slut på söndag skulle jag: Äta massa mat, rånda en bank, ha massa sex, umgås med vänner.. Eller kanske bara kolla massa filmer, det är också ett alternativ ;) 

 
 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?