What a Feeling ! :)
Publicerat den

Hej på er :)
 
jag har haft fullt upp idag och min mobil har varit lite haft urladdad så har inte kunnat blogga. Var iväg på tävling med Anneli i Flyinge. Corre hoppade 120 - 130 cm, ett ner i 120 och 2:a i 130! Super duktig! :D
 
När jag kom hem fick jag lite ridsug så jag red z nu på kvällskvisten.. Hon sprang in i stalldörren för drygt 1 vecka sen och har varit lite svullen på vänster bak. Dock har hon inte visat täcken på hälta. det var bara ett litet skrapsår på höger bak.  Men hon har fått stå ändå. Så tog det lite lugnt idag. Skrittade mest men la även till lite travarbete.. 
 
hon var en helt annan häst idag. Kändes väldigt lätt och lyssnade på varenda liten signal. Satt med ett leende på läpparna under hela passet. Hon har stått rätt mycket på sista tiden med tanke på att mitt ridsug inte har varit på topp.. Hoppas det ändras nu när det blir lite soliga dagar. Mycket roligare att gå ut i stallet när det är sol och slippa dem tjocka vinterjackorna.. + leran är inte heller det roligaste..
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?