Tack För Någerlunda bra balans! :)
Publicerat den

Jag hann rida ut Zamora en runda innan det blev mörkt.. Jag tänker inte rida ut i ett vanligt bett igen.. Ett misstag som heter duga. Zamora har inte varit ute på länge och tyckte det var så kul att bocka som en vildhäst. Speciellt i ett galopp ombytte i en sväng. Jag var dock beredd på att hon skulle busa då hon inte varit ute och galopperat på rakt sträckor på länge.
 
Det finns nog ingen härligare känsla än att känna 700 kg häst dundra på i en riktigt stor galopp under sig. Wow vilken känsla och fort går det. Det är samtidigt inte lätt att få stopp på en 700 kg häst som tycker att livet leker.. haha.
 
Jag tackar för min balans idag.. Hade inte varit kul att få gå hem! Och hade inte varit kul att ha ont i kroppen imorgon...
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?