Hästen igång igen - bloggen!
Publicerat den

Jag har som ni märkt tagit en lite blogg paus, under denna tiden som bloggen varit nere har även Zamora haft lite vila. Men nu är det slut med det och hon ska igång som vanligt igen. Olivia var här och red henne i eftermiddags. Jag har inte vågat ta av henne täckena, ville inte se hur mycket hon har tappat. Men idag kollade jag på henne och oj, helt sjukt vad en häst kan tappa på en månad, speciellt i nacken. Hon har även lagt på sig några kilon, men det går snabbt och banta bort. Man behöver ju trots allt fett för att  bygga muskler så det är ju bara positivt att hon har lagt på sig lite.
 
Jag själv har börjat jobba lite på min pappas företag, Smörgåshörnan. Vilket är väldigt kul, jag jobbar från 9-6 så hinner inte med så mycket mer än stallet när jag kommer hem på kvällarna. Ska dock bara jobba fram tills på fredag, sen är det jul! Hur skönt ska inte det bli?
 
 
 



Sanna

Borstar du inte din häst när den har vila? Eftersom att du var rädd för att ta av täckena.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?