Årets utgång - förfest bilder ! :)
Publicerat den

 
Hej svejs :)
 
Skrollade igenom min facebook och hittade dessa tre bilder som jag hade lagt upp under kvällen. Jag gillar verkligen min klänning. Det är inte ofta jag känner mig bekväm i något annat än byxor, men i denna klänningen känns det bra. Köpte den på new yorker för ett tag sen, kommer inte ihåg hur mycket den kostade och tror inte att den finns kvar. Kommer ihåg att jag velade lite på om jag skulle ha den eller inte, sen köpte jag den och jag ångrar mig inte. Har använt den på 2 födelsedags fester sen i onsdags. Väldigt enkel och stilren klänning.
 
Hur ser era planer ut på nyår? Jag har inte bestämt mig för vad jag vill göra än. Tänkte ha fest hemma först men blev inte så. Blev lite sent planerat och dem flesta har nog redan planer. Lite trist för det är skönt att slippa behöva ta sig någonstans. Jobbigaste blir väll att ta sig hem. Får se hur jag gör, det är hela tre dagar kvar ! :)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?