Glädjetårar:)
Publicerat den

Pappa är söt han. Satt och pratade i soffan och kom in på Trynity. Jag sa att jag var så himla glad över denna hästen och tycker så mycket om henne. Det liksom klickade när jag satt på henne första gången. Jag längtar ut till stallet varje dag och är så spänd på våran framtid tillsammans. "Fjärilar i magen"  . Pappa blev i alla fall glad för min skull och började gråta. ( ja han är lite känslig) haha.
 
Jag har varit så fruktansvärt uttråkad idag. Vädret har varit så sjukt dåligt nu i två dagar och jag har lite rid abstinens. Jag planerade att sätta upp ett litet kryss imorgon men vi får se om vädret lugnar ner sig. Blåser jätte mycket ute just nu.
 
Adda mig på min instagram för fler bilder / filmer på trynity .: Dklevenborn
 
 
( från en film på min insta)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?