Fjärilar i magen ! :)
Publicerat den

Åh, ni vet den känslan när man är nykär ? Man har lite fjärilar i magen när man tänker just på den personen? Så känner jag för Trynity! Vill gå ut i stallet hela tiden och bara titta och borsta henne. En otroligt vacker häst med så mycket utstrålning. Wow, kan inte förstå att hon är min.
 
Idag tog jag in henne i god tid igen, Stod och borsta och bara myste innan jag tog ut henne i paddocken. Skrittade fram för hand innan jag hoppade upp och red. Mamma hjälpte mig så jag kom upp och stannade kvar och tittade. Jag känner ju inte denna hästen, vet inte om hon hittar på något bus eller börjar testa mig direkt. Så nu i början är det bra och ha någon som tittar när jag rider utifall något skulle hända.
 
Men hon var helt lugn och rida idag. Galopperade lite mer idag. Hon har lite svårt att samla sig i galoppen, men jag antar att det är för att hon inte riktigt orkar. Vill som sagt inte pressa henne för mycket nu i början utan vi ska bara lära känna varandra och få förtroende för varandra.
 
Hon är inte lätt att fota alltså.. Står aldrig stilla och är så himla nyfiken på allt haha..
 
 
 

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?