Bästa Hästen <3
Publicerat den

Trynet har stått i två dagar nu pågrund av blåsten så förväntade mig en bråkig / busig häst idag. Men hon var totalt tvärt om. Genom snäll, Avslappnad, Mjuk och rolig att rida. Zamora var lika dan, hon blev "bättre" om hon fick vila 2 dagar efter en veckas hårdträning, eller vila 1 vecka efter 1 månads hårdträning.
 
 Imorgon om vädret tillåter ska jag hoppa henne för första gången hemma. Det blir bara något litet, bara för skojs skull. Världens bästa häst <3
 
åh vet ni va? jag börjar på ett nytt jobb imorgon. Dock är det bara en timanställning men bättre än inget. Så jag kommer inte kunna rida förens imorgon kväll, vilket betyder att jag inte kan ta några bilder när jag hoppar. Men ska se om det går att filma, om ljuset är tillräckligt bra.
 
 
 



Lotta

Roligt att de går bra med pållen din! Och stort grattis till jobbet!! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?