Första träningpasset på länge!
Publicerat den

Tränade för min gamla tränare stina idag som jag tränat för sen jag var 11 men hade ett litet uppehåll när jag köpte Zamora. jag känner i alla fall att jag behöver hjälp med hoppningen eftersom att jag inte ser själv när jag gör "fel" så nu har jag någon som kan tjata och hjälpa mig. Zamora satte tyvärr in sitt gamla humör idag och bråkade ovanligt mycket och sprang på som aldrig för. Så har hon inte betet sig med mig sen precis efter jag köpt henne..
 
Men stina hjälpte mig och dem sista sprången vi tog var helt makalöst bra. Så rund och fin i sprången har hon aldrig känts. Trixet på z är att ha långa tyglar så jag inte stör eller rör henne överhuvudtaget. jag får alltså inget stöd i tygeln överhuvudtaget utan måste verkligen hålla balansen i kroppen. Krävs att jag litar på z till 100 % och det gör jag inte än, men vi får träna träna , så blir det säkert bättre. Det var kul och det gav resultat idag i alla
fall..
 
ibland får man "hoppa av sin höga häst" och be om hjälp.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?