Ny Häst - Lucky star!
Publicerat den

Vem är nu lucky? Han är valack på 20 år som gått medelsvår hoppning. Jag Lånade honom på frank kutscher träning i slutet av maj ..Hoppa kan han och gör det med bravur. Detta är verkligen en häst som jag behöver just nu. Allt känns så himla enkelt och han kan lära mig mycket i hoppningen som jag tappat sen jag köpte Zamora.
 
Vi hoppa bana på 120cm på franks träningar. Jag tävlade honom för första gången förra helgen (15) i sydslätten. 90cm och 1m. i 90 cm fick vi ett skit pet, och i 1m red jag som en kratta men vi kom till ohm och där satsade jag verkligen allt, kanske lite väll mycket och på sista hindret "red" jag inte alls utan jag hade så kul att jag bara åkte med, vilket resulterade i att han tvär stannar och jag hoppar själv haha... Det var verkligen inte hans fel. Jag skulle gjort en förhållning eller något men red bara på. Som tur är har jag en häst med rutin som visar när man gör fel.
 
Men vi hade jätte kul båda två. Nu till helgen ska vi till kågeröd och hoppa 1m - 105. Vill tacka linda för att jag får låna hennes fantastiska häst. :)
 
 
 



Linda

Varsågod! Ni är duktiga ihop 😊👍



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?