Mina Små Bebisar
Publicerat den

 
 
Nu när sommaren har "kommit" och mina små prinsessor har släppt deras vinter päls, kommer det fram två stycken mycket vackra och söta ponnysar.. Molly har verkligen vackra drag, hennes ansikte är unikt. 
 
Föresten kommer ni ihåg att dem var så rädda när jag fick hem dem för ett år sen? Athena är nog den som har förändrats mest. Hon kommer fram till en i hagen om man sätter sig på huk. Visa dagar är hon på bus humör och gör några bocksprång innan hon kommer springandes. OCH vilken pussgurka hon har blivit... Hon vill va med överallt och synas hela tiden.. Ger man inte henne tillräckligt med uppmärksamhet ser hon till att skaffa det. 
 
Det var en dag då hon låg ner i boxen när jag kom in i stallet. Jag kunde gå in i boxen och lägga mig bredvid henne och hon bara gick med på det. Hon var sten cool och bara ville pussas. Det känns verkligen som att hon har börjat lita på mig. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?