Longering :)
Publicerat den

Hur kan man inte låte bli att le när man möts av denna synen när man kommer gående? En vackrare häst får man leta länge efter... Jag longerade bara henne idag eftersom att jag inte har någon lust att rida henne. Anledningen till det är att hon är fet, lat, och sjukt stel. Och ja det är mitt eget fel eftersom att hon inte blivit riden. Det känns helt enkelt som en smart lösning att longera några dagar så hon kommer igång lite, och eventuellt blir lite mer lösgjord. 
 
Jag ska hoppa in i duschen nu, ikväll förfestar vi hos malin för att sedan bege oss vidare till harrys i malmö. Dem hade premiär idag. Kul att prova på en ny klubb.... Just det, jag hade helt tagit fel på vilken dag jag skulle tävla. På söndag startar jag och inte imorgon som jag hade för mig från början..
 
Hörs imorgon :)
 
 
 
 



Silke

Fin header du har!!



URL: http://silkez.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?