Helgens underbara aktiviteter ! :)
Publicerat den

Hej kära läsare :)
 
Olivia och jag hade planerat en mysig hemma kväll i fredags.. Vi tänkte kolla film och äta jordgubbar och chocklad. Det blev dock inte så. Vid 11- tiden blev vi båda extremt sugna på en utgång så vi gjorde oss i ordning och stack ut. Vi hade en helt perfekt kväll, det blir oftast roligare när man gör något spontant. Jag hade min glittriga tröja från whoops och en midje hög kjol på mig, samt mina svarta Jeffrey Campbell skor. Classic
 
I Lördags var jag hos min bror. Han började jobba vid 12 på hipp så jag följde med honom till jobbet.. Det blev en del dricka. Träffade underbara Denise (vän till familjen) ute och dansade hela natten med henne och hennes vänner. En hel del shotar, hur gott är inte tequila? MUMS! :)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?