Tack till alla! :)
Publicerat den

Jag vill bara tacka er som tar er tid att kommentera bilderna från photoshoten! :) Jag uppskattar sånt mer än vad ni tror.. så tusen gånger tack :D!
 
Hur det ser ut på häst fronten just nu? Zamora har haft 3 dagars vila, förra veckan körde jag på ganska hårt och hon fick inte vila alls, så tyckte det kändes schyst att ge henne nåra dagar att vila. Imorgon står ett dressyr pass på schemat om paddocken till låter. Har blivit j*kligt kallt på bara några dagar, vilket resulterar till att paddocken fryser. Hoppas jag får hem min transport snart, ( Den är på reperation) så att jag kan köra iväg till ridhus och trimma några dagar i veckan. Resten av dagarna får det bli att man rider ut och försöker anpassa ridningen till underlaget.
 
Hur gör ni när marken fryser? Sätter ni hästarna på vinter vila eller försöker ni göra som jag och rida så gott det går? :)
 
Bild från lomma i somras :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?