Gått ner 1 och 1/2 kilo på en vecka! :)
Publicerat den

Träningspasset idag var upplagt på följande vis : 20 minuters springning, 10 minuter på trappan och 15 minuter styrk träning. Eftersom att jag tycker det är skönast att träna på kvällen, springer jag rundor i paddocken där det är belysning. Jag har fått för mig att jag tränar hårdare där eftersom att paddocken är så tjock och att det blir jobbigare.. Trappan idag var fruktansvärt jobbig, efter 5 minuter upp och ner ville jag bara lägga mig och dö. Men jag höll ut!
 
Efter passet vägde jag mig eftersom att det gått drygt en vecka. Jag har gått ner 1 och 1/2 kilo på en vecka. Stolt över mig själv! För er som undrar så var min startvikt 66 kilo, nu väger jag 64,5. Min målvikt är 57 kilo med muskler. Mitt mål för denna månaden blir att gå ner 2 kilo till.
 
inspiration!



Anonym

Muskler väger mer än fett

Svar: Det fattar jag med.
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?