ÅrsResume Del 4 2015 November - December
Publicerat den

 
November 
 
Vi var ute på några pay and jumps under oktober- november månad. Trynet hoppade några fina rundor. 
Sista pay and jumpen gjorde vi i flyinge där vi hoppade två 80 cm rundor. Hon hoppade bättre än någonsin
 
Halloween party. 
 
Mitt första evenemang för detta året blev en halloween party tillsammans med olivia för att fira våra födelsedagar. Det blev en lyckad fest. Vi blev cirka 50 personer. Alla festade loss och hade klätt ut sig jätte bra. Vi hade utspökat hela huset. Ja , det blev riktigt bra. 
Dock drack jag ingenting denna kvällen. Bara några dagar tidigare fick jag gå till doktorn då jag inte kom upp ur sängen. Mina kristaller i huvudet hade fallit ur balans igen.. Men denna gången mådde jag sämre än någonsin så fick medecin för att må bättre, vilket gjorde att jag klarade av festen. 
 
 
December 
 
I början av december blev tyvärr trynet sparkad när vi var ute och red en runda. Så hon fick stå hela december och några besök hos vetrinären gjordes. 
 
 
Pappa, Natta , Linus och jag åkte på julmarkad på jakriborg och hade det mysigt.
 
 
JULAFTON
 
Firades med familjen och släkten. En perfekt julafton.
 
 
Nyår
 
Jag och natta anordnade nyårsfesten detta året. Vi hade 3-rättersmiddag med great gatsby tema..
Vi bjöd på skagenmacka till förätt, fläskfile, potatisgratäng och favorit sås till varmrätt och cheescake till efterätt. Alla hade gått all in på temat och det var en av dem bästa kvällarna 2015. Helt perfekt dag som firades med alla dem närmsta. 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?