ÅrsResume Del 2 2015 Juli-Augusti-September -oktober
Publicerat den

Juli
 
Ja, detta var under dem månaderna som jag mådde som sämst. Jag höll mig mest inne, red och var med olivia. Detta va en av dem månaderna jag inte ens kunde gå till affären.. Men trynet höll igång mig i allafall. 
 
 
 
Lite solning hemma i trädgården hann jag med. Jobbade nästan hela sommaren. Var inte på stranden en endaste gång, med det kanke hade mycket med att göra att jag inte kunde träffa folk.  
 
 
Augusti
 
 
Denna månaden böjade med en ny hårfärg. En vecka innan vi skulle ner till kroatien och gå på min kusins bröllop. Någon dag innan resan fick jag uppsöka läkare, efter 3 månaders huvudvärk och yrsel. 
Visade sig att mina kristallet ( som man har i huvudet) hade fallit ur balans. Så det förklarade min huvudvärk. 
 
 
Då var det dags för Kroatien.. En resa som jag hade sett fram emot men ändå inte. Jag hade en hemsk resa ner och när vi kom till hotellet kändes allt bara skit. Jag ville bokstavligen hoppa från balkongen så dåligt jag mådde. Men jag tog en dag i taget där nere. 
 
Det blev en rolig resa trots att jag inte mådde 100. Men hela släkten på pappas sida var samlad. Umgicks med kusinerna, åt god mat, åkte jetski, sola, bada.
 
 
Vi åkte ju ner på denna resa till kroatien för att fira min kusin som skulle gifta sig. Det var ett super fint bröllop. Dock väldigt varmt, 40grader.. Jag svettades på ställen jag inte visste att man kunde svettas på. Men det var super fint och jätte glad för hennes skull. :D
 
 
 
September 
 
Då kom den dagen man fasat för. Kelly, vår älskade hund fick avlivas efter 13 år på denna jorden. Hon fick cancer i hela kroppen. Så det fanns ingenting att göra. En jobbig månad för hela familjen. 
Rest in peace  <3
 
 
Då var det dags för lite häng med brudarna, vilket slutade i utång. Min första utgång på 4-5 månader. 
Jag kommer inte riktigt ihåg denna utång. Men det var super kul att träffa tjejerna igen <3 :D 
 
Oktober 
 
Trynity fick flytta in till grannhuset då vi blev av med hennes sällskap. Men det gjorde inte henne något, och för mig var det skönt att slippa gå ut och fodra/släppa ut tidigt på morgonen. En liten mini semester.
 
 
 
 
 
 
 



Herbal Extract

Howdy! This post could not be written any better! Reading through this post reminds
me of my old room mate! He always kept chatting
about this. I will forward this post to him.
Pretty sure he will have a good read. Many thanks for
sharing!



URL: http://https://bumss.xyz/bitcoin/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?