ÅrsResume Del 2 2015 April - Maj - Juni
Publicerat den

April 
 
åh, April månad. April april.. 
Denna månad började med lite april fest. Chansar på att jag och olivia tog en tripp till hipp och hälsade på. 
 
 
Trynet tränades på för fullt och hade utvecklat en ny hopp stil.. Ja ni ser själva. Nästa os häst ju, fniss.. 
Men snygg började hon bli i kroppen i allfall. Och lungare psykist började hon bli. Behövde inte längre hjälp vid uppsittning. 
 
 
Tog en mysig tur till smygehuk och åt sillamacka med familjen.. Varmt började det bli ute också. Vill ni äta världens godaste sillamacka rekomenderar jag er att åka ner dit. Ligger precis vid havet också, super mysigt. 
 
 
Trynity visade sin mysiga sida. Många timmas mys i hagen och härliga uteritter. 
 
 
 
Maj
 
Maj månad, en av dem bästa månaderna på hela året. 
Efterlängtad träning för Frank Kutscher. Jag var så nyfiken på vad han skulle tycka om min nya häst. Men det var knappt vi kom iväg eftersom att trynet var omöjlig att lasta. 
Detta var hennes 3 gång iväg och i nytt ridhus. Första dagen gick väll inget vidare. Dag två gick lite bättre. Frank hoppade även upp för att känna på henne. 
Här fick jag bekräftat att hon var super fin i kroppen men att det var i munnen som det stora problemet satt. 
Trots det hoppade hon fint och gjorde sitt bästa. 
 
Två dagar efter denna träningen, Packade jag och olivia väskan och stack iväg till egypten!
Oboy vad skönt det var att komma bort från vardagen. Bara jag och min bästa vän och 38grader. 
Resan började bra, vi fick uppgraderat rom. Hade ett stort fint rum med vardagsrum, stor balkong och fint stort badrum. Lyx! Vi badade och solade och åt gott och bara kopplade av. Helt perfekt. En av dagarna red vi kamel och andra dagen red vi i öknen och ner mot stranden på hästrygg. WOW. 
 
Dagen vi skulle åka hem från denna resa svimmade jag nästan på hotellet. Resan hem var fruktansvärd. Jag mådde illa, mitt huvud snurra och jag ville bara gå och dö.. 
 
 
Vi kom hem från resan till våra underbara hästar som hade haft det bra och gått på gräs. Solen sken och det va varmt ute. Olivia tog några helt fantastiskt fina bilder på trynet. 
 
 
Juni
 
Sommaren rulla på. 
 
 
Hästen hoppade bättre än någonsin. Nästan för bra. 
 
 
Midsommar kom.
Jag och familjen åkte upp till norrköping till kusinerna för att fira på landet. Jag var lite orolig för denna trip då jag hade dagar där jag mådde bra och dagar där jag mådde dåligt. Men denna trip gick förvånads värt bra. Jag tog dock lugnt med drickandet. Midsommar dagen var bra trots att det regnade nästa konstant. Detta blev en bra avslappnad helg. 
 
 
 
En av årets höjdpunkter var helt klart Richard och hans gängs Grisfest.
Helgen efter midsommar. Vilken succe fest. Vi började med en förfest hemma hos mig, för att sedan bege oss bort mot richard ( han bor cirka 1000m ifrån mitt hus) Dem hade satsat stort. Maten vad underbar, folket var underbart. Allting var perfekt. Väll anordnad fest. Och vi alla hade super kul den kvällen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?