Min Häst i ett nötskal.
Publicerat den

 
En bild säger mer en tusen ord sägs det och den här bilden förkarar på ett ganska bra sätt vilken personlighet min häst har.. Hon är så otroligt nyfiken, vill alltid stå i centrum och vara med överallt. Eftersom att det blåser så himla mycket ute idag blev det ingen ridning. Bara lite mys och pyssel i stallet nu på kvällen. Btw vill ni ha fler sådana här söta bilder eller bara se filmer på när jag rider, Då borde ni följa min instagram.
Där heter jag Dklevenborn ! :)
 
Idag har jag varit och jobbat några timmar och sen besökt läkaren så dem kunde klämma och känna på min mage och lämnat blodprov osv. Får hoppas dem får svar snabbt så vi kan bli lite kloka på vad det är jag har.
Det är lite svårt att lägga upp ett bra schema för trynity om man ena dagen har så ont att man inte kommer upp ur sägen.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?