Soulmate <3
Publicerat den

Schemat idag blev lite ändrat. Hästarna kom in redan vid klockan 3 för det var regningt och blåsigt ute. Sen skulle jag iväg under eftermiddagen/kvällen så meningen var att Trynity skulle vila för jag kunde inte rida vid lunch pågrund av vädret.
 
Men nu när jag kom hem så blåste det inte lika mycket längre så jag stod och borstade och myste med henne i minst en halvtimme. Sen longerade jag henne med inspänningar. Hon var ganska så stressad i början av passet men lugnade ner sig mot slutet och gick riktigt trevligt och avslappnad.
 
Jag har verkligen hittat min soulmate. Jag är totalt förälskad i denna hästen och tycker bara mer och mer om henne för varje dag om går. En fantastisk häst med en helt egen personlighet. Man får planera mycket noggrannare i allt man gör till skillnad från Zamora men det gör inget för jag vet att denna hästen kommer bli så fruktansvärt bra i slutändan!
 
MY STAR <3
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?