Avramling!
Publicerat den

Red ut en runda med louise idag, hon red sitt nya sto som har ett extremt konstigt namn så ni får lära känna henne som strumpan. Vi red en runda som jag inte ridit på 3 års-tid. Safari hete den då. En runda med väldigt mycket gräs slingor, perfekt för en galopprunda. Vill helst undvika och galoppera på grusvägarna då det sliter så mycket på hästarnas ben.
 
Zamora var jätte tramsig hela rundan och kastade sig åt alla håll och kanter hela tiden. Jag satt som tur kvar alla dem gångerna.. Även om jag vart nära att ramla av. MEN när vi travade av dem på barnvallen så slänger hon sig åt sidan för ingenting och jag var inte alls beredd då jag red henne i en låg avslappnad form. Så jag fick smaka lite på gruset. Jag hatar den känslan när man hamlar ur balans och hinner tänka "nej nu ramlar jag av". Men ibland behöver man ramla av för att känna att det inte alltid gör ont.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?