Planen med Z ! :) är hon SÅLD?
Publicerat den

Jag vet att det är många som har undrat vad som kommer att hända med Z. Så här ligger det till, jag kommer att sälja Z, men jag kommer inte att ha bråttom med att göra det. Blir hon såld om 2 dagar eller 6 månader spelar liksom ingen större roll. Viktigast för mig är att jag hittar ett bra hem som kan ta hand om min prinsessa.
 
Just nu har vi planerat in två träningar för frank kutscher i slutet av denna månaden. Vilket jag ser fram emot jätte mycket då jag tycker att han är en extremt duktig tränare.
 
Och om cirka 3 veckor kommer jag tävla z i sydslätten. Kommer antagligen hoppa en 90-1m då för jag vill få lite höjd på henne så hon får inte lite mer språng. I 80 klasserna går hon bara över hindrena typ. Man får liksom inget "språng" om ni förstår vad jag menar. Men vi får se hur det går på träningarna fram över.
 
Sen får vi se är hon inte såld då så kommer jag antagligen leta lite fler tävlingar.
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?