HATAR FOLK SOM....
Publicerat den

Hur iritterande är det när man berättar att man tex har varit med om en olycka. Så som blivit påkörd bakifrån av en personbil. Och den man berättar för säger, ja men jag har varit med om en lika dan olycka, bara att det var en lastbil. Eller om man säger att man har ont i magen, så säger hen att hon har magsår och spyr osv..
 
Hatar folk som alltid ska kontra med att dem haft värre skador eller är sjukare. När dem inte ens värkar sjuka.. Man kan berätta att man varit med om en olycka , men varför ska man alltid vara värst?! om jag säger att jag nästan dog, dog du då? Eller ?! Förstår ni min poäng lite här..
 
Har ni någon vän eller någon i er närhet som är likadan?
 
 
 
 
 



Anonym

men om det värkar så har de kanske värk? jag tror du menar verkar..? det är lite jobbigt att läsa din text pga alla konstiga felstavningar, särskrivningar osv..nu tappar du en läsare på grund av det, hoppas du lär dig skriva bättre fast jag tvivlar på det..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?