Får tänka på vad man skriver ut!
Publicerat den

åh jag har så mycket jag bara skulle vilja skriva ut här på bloggen... Men ibland får man hålla sina tankar och "åsikter" för sig själv. Får försöka att hålla ett gott leende och bara puscha bort allting som är negativ.. Något jag har kommit fram till på senaste dagar är att jag bara vill umgås med folk som sprider glädje omkring sig och tycker om mig för den jag är. inte en person som trackar ner på en, hur man klär sig, vilka skor man har på sig osv.
 
Jag har ingen anledning till att umgås med sådant folk.. och jag ser ingen anledning till att folk i min omgivning ska umgås med sådana personer i heller. Allting blir bara så negativt.
 
Man ska älska en person för den dem är och inte för deras utseende. om personen i frågan klär sig i kläder som inte en själv tycker om så låt dem! Alla kan inte ha samma smak och stilar. TACKA GUD FÖR DET!
 
 
 
 
 
 



Du vet vem

Men varför låter du mig inte ha diadem då?
Va va va? Kasta inte sten i glashus, fröken!!

Svar: Du har ingen talan Olivia! Jag vet vad som är rätt för dig för du är min andra halva och min andra halva ska klä sig snyggt! :) puss på dig babe
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?