throwbackthusday
Publicerat den

Det har blivit en trend nu att man ser tillbaka på gamla ögonblick på torsdagar. Så jag tänkte att jag skulle börja med det. Detta är min gamla d-ponny beach boy som jag fick ta bort sommaren 2011. Detta var en väldigt svår tid för mig. Jag hade råkat ut för körtelfeber 1 månad tidigare och hade inte rört mig ur sängen på 4 veckor. Detta var en av dem få dagarna jag orkade mig upp ur sängen, ja menar, vem får inte lite extra energi när man säger hejdå till sin bästa vän?
 
Bilderna är tagna dagen innan vi åkte iväg med honom till sjukhuset. Jag vet att jag var smal här, väger drygt 53 kilo, och hade egentligen ingen ork överhuvudtaget. Men jag är glad att jag orkade mig ut den dagen.. Nu i efterhand är det helt fantastiskt att ha dessa bilderna. Går inte en dag utan att jag saknar honom! :)
 
Rest in Peace 2011 7 juni  <3
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?