En helg full av party!
Publicerat den

Alle och jag :)
 
Har ni haft en bra helg? min har varit full av sprit och dans. I fredags skulle jag inte ut, men så blev det att jag stack till kockarna med pappa och hans vänner. Där förfestade jag och blev en del drinkar och shotar.. Jag skriver till rogge och frågar om det är utgång och han är på, så vid halv ett kommer han och hämtar mig och vi drar till hipp. Där möter vi upp timmy och några vänner och sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Blev mycket dans i alla fall, kommer ihåg att vi stack en runda till f med..
 
i lördags mådde jag inte bra.. Jag var bakis som fan och fick extremt ont i magen, vet inte om det var spritens fel? Jag låg i sängen hela dagen och knarkade Alvedon. Malin lyckas dock övertala mig när klockan var 10 att vi skulle ut. Så vi åkte hem till alle och förfestade där innan vi stack till slagt.. Helt klart en väldigt rolig helg!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?