Svar på tal :)
Publicerat den

Från läsare: Tycker den nosgrimman ser ut som en munkorg. Hästen kan inte öppna munnen överhuve taget va? :)
 
Jag var lite skeptiskt till nosgrimman från början då jag hört så mycket dålig kritik på grund av dens utseendet. Men jag köpte hem den och provade den och jo min häst kan öppna sin mun. Tror det beror lite på hur hårt man spänner? Det gör det väll med alla nosgrimmor eller?! Jag har i alla fall inte spänt den så hårt. Jag tror man reagerar mest på utseendet faktiskt. Den är inte så hemsk. :)
 
 
 
 
 
 



LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Ser inte roligt ut för hästen.. men som du säger så ser det nog värre ut än vad det är. Samma som för hundar. Jag hatar att se att de har strypkoppel eller munkorg, det gör mig ledsen... men de kanske trivs i det ändå om de liksom är vana det..

Svar: Tack så mycket! :)



URL: http://babustylee.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?