Ska man våga sattsa?
Publicerat den

 
Åh tankarna virvlar runt i mitt huvud just nu. Jag har ingen som helst aning om vad jag vill jobba med eller sattsa på. det känns som att det är dags att bruka lite allvar nu och hitta något jobb.
 
När jag var liten så var det ända som intresserade mig var hästar. När jag skulle välja gymnasium, var det ingen tvekan om att jag skulle gå häst. Jag menar? Jag var 15 och hade bara hästar i huvudet.. När jag sedan började gymnasiet var det en egen verksamhet som jag ville starta när jag var klar med min utbildning. Jag tänkte inte just då på hur svårt det faktiskt är att ha en verksamhet och hur mycket pengar som man måste lägga. Pengar som jag inte ens hade eller har.
 
Nu står jag här och har absolut ingen aning om vad jag vill göra. Life is hard, oh yes..



Hanna

Varför utbildar du dig inte vidare inom hästeriet? Lär dig mer och skaffar kontakter? :) Finns många bra utbildningar, så som hippologen eller unghästprogrammet!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?