Jag är handikappad..
Publicerat den

Hej på er..
 
idag mår jag inget vidare i kroppen.. Det är sådana här dagar man inser att man inte är ung längre ( skämt o sido).
Jag ramlade av chemaal igår och kan knappt resa mitt vänstra ben 15cm från marken..  och det känns som att jag har en rejäl "träningsvärk" i resten av kroppen. Jag har kommit fram till att det inte är bra att ramla av på en iskall hård mark.
 
inte nog med att jag har ont i kroppen, nu har vattnet i stallet fryst.. Det är bara att börja lufta vatten från huset.. JIPPIE.. jag bara älskar denna årstiden! Nu ska jag gå i ide resten av dagen..
 
Bild som inte alls har med detta inlägget att göra..
 
 
 



Linda

hoppas det slutar göra ont!

Svar: haha ja, är man häst tjej så får man utstå lite slag här och där :)
Denise klevenborn



URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?