Den sitter DÄR den SKA!
Publicerat den

Fast jag håller bog med om aty den är lite hög. Svårt att se exakt på bild såklart men får du plats med ett finger mellan kindbenet och nosgrimman? Undre delen ser ut att sitta bra men övre ser för hög ut
 
Detkänns egentligen inte värt att ta upp denna kommenaren. Du säger att underdelen sitter bra men att övredelen sitter för högt upp? För det första så är dem ihopsatta, det går inte att sätta överdelen längre ner för då åker underdelen längre ner och hamlar helt fel.
 
För det andra, JA man kan få in ett finger mellan kindbenet och nosgrimman, det hade du sätt om du tittat lite närmre ;)
 
TAck och hej!
 
 



Maria

Som sagt var det svårt att se, inte för att vara dryg men det ser ut sim att den sitter precis under kindbenet. Gör den inte det är det ju superbra och jag ber pm ursäkt för mina två kommentarer men annars bör du nog sänka ett hål så den inte trycker mot benet. Att de sitter ihop vet jag om har själv en likadan men den passar inte på båda mina



URL:


Sofia

Tycker den nosgrimman ser ut som en munkorg. Hästen kan inte öppna munnen överhuve taget va? :)



URL: http://Photobysissi.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?