Börja träna!
Publicerat den

För ett tag sen skrev jag ju att jag tränade, jag kan säga att jag tröttnade efter 3 veckor.. Men nu måste jag verkligen börja tänka på vad jag äter och motionera mer. Jag känner inte igen min egen kropp.. Jag har nog aldrig varit så "stor" som jag är nu, och jag är verkligen inte nöjd med mig själv. Jag orkar mindre och mår inte heller bra psykiskt.. Näst in till varje kväll får jag fruktansvårt dåligt samvete på vad jag har ätit under dagen.
Nu får det räcka. Jag vill känna att jag är nöjd med mig själv och min kropp.
 
Så mina nya mål är :
 
- Gå ner 5 kg Minst.
 
- Gå ut och gå minst 4 gånger i veckan. 2 gånger hemma, där tar jag med hästen och går. Och sen åka iväg till skrylle två gånger i veckan och gå 5 kms rundan med hundarna.
 
- Känna mig nöjd med mig själv och inte må dåligt över vad jag äter!
 
- Få bättre kondis.
 
Min rumpa är typ dubbelt så stor nu....



Lotta

Inte kul att inte vara nöjd med sin kropp, vet hur de känns! :( Hoppas träningen kommer gå bättre denna gången och att du blir mer böjd med dig själv, för snygg de är du! ;) De är fint och mysigt i Skrylle och när man väl har gett ut sig på en runda där måste man ju ta sig hem och tillbaka, så man kan inte "fuska" vilket gör att man kommer igång bra med träningen! ;) Säger bara stort lycka till och de här fixar du tjejen! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?