Bloggar Som Jag Läser ! :)
Publicerat den

Jag har haft lite tid ifrån bloggen men det betyder inte att jag har slutat att läsa bloggar för det. Istället har jag läst en mängd bloggar för att hitta inspiration och få lite motivation till att börja blogga. Igår kände jag att det var dags att ta upp bloggen igen. Det är så kul att kunna gå tillbaka och kolla vad man har gjort. Lite som en dagbok.
 
Här är dem bloggarna jag läser dagligen:
 
- Tyrashastar.se
 
.- Kissies.se
 
- Ponnysanning.se
 
- Gossips.se ( Svenskabloggare)
 
 
Här är bloggar jag läser någon gång i veckan :
 
- Linnolssons.se
 
- Kenza.se
 
- Moajonsson.se ( Enbart för att hon har en snygg häst )
 
 
Bloggar jag läser någon gång i månaden :
 
- Dressyrmupparna.se
 
 
Kom gärna med tips på nya och inspirerande bloggar , öppen för förslag :)
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?