Ramlade av Chemaal :(
Publicerat den

 
Hejsan
 
Försöker skriva med en hand här. Chemaal slängde av mig idag. Han blev rädd för något så fick jag stopp på honom sen började han bocka och jag ramlade åt sidan och sen bockade han och jag ramlade av.. Jag har svårt för att hålla mig kvar på honom förstår inte varför? Zamora bockar hela tiden och henne ramlar jag inte av? peppar peppar ta i trä.. i alla fall så stukade jag handen så har lite svårt att röra på fingrarna och kan inte riktigt stänga handen.. Trist att man ska skada sig.
 
Jag hoppade upp på honom igen så bilderna är tagna efter att jag ramlat av, därför jag är så skitig. han blev rätt fin och var mycket mjukare i kroppen idag än igår. Dock blev han rädd igen och när jag pressade ihop handen så fick jag så jäkla ont så fick avsluta där och longera honom i stället. Kan inte rida en häst när jag inte kan hålla i tyglen? Speciellt inte ens sådan här känslig liten häst..
 
Efter att ha longerat några varv så kändes han avslappnad och travade på med en fin framåtbjudning.
Bilderna blev lite suddiga då det var väldigt mörkt ute.
 
 
 
 
 
 
 
 



Sofia

Hej Denise, ska du rida idag med?
Krya med handen!

Med vänlig hälsning, Sofia

Svar: Hej Sofia. Japp, tänkte sticka dit snart :)
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?