Planen med Z?
Publicerat den

Red ut Zamora idag. Tyckte hon det var kul? om hon gjorde. Kände i varje muskel i hela kroppen hur exalterad hon var. Samtidigt jobbade hon på som aldrig för, Bar upp sig själv ovanligt bra, hade ingenting i handen överhuvudtaget. i bland kan hon överaska än. Känns som att hon har blivit mycket känsligare och lyssnar mycket mer på mitt säte. Får akta så jag inte lägger på skänkel för mycket för då lär hon explodera...
 
imorgon tänkte jag köra lite gymnastik hoppning, Någon som vill hjälpa mig? det är svårt att hoppa själv, med tanke på om man välter eller ska höja hindrena. Har kollat upp lite P&J som jag tänkte starta innan jag börjar tävla lokalt för i år. Perstorp hade en nu på tisdag, det är bara så satans långt att köra men det kanske är värt det? den 18 är det Flyinge så då får hon gå 80-90.
 
 



op

Om du ska tävla så vill jag följa med!!!!!



URL:


Lina

Ska gymnastik hoppa henne i dag?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?