Jag idag :)
Publicerat den


Hej på er :)
 
Jag har varit i Turkiet en vecka och har därför inte haft tid med att blogga. Har en del bilder därifrån som kommer komma upp på bloggen efter hand. Jag hade det jätte bra och hade ingen hemlängtan för 5:öre.. Det var jätte trist att behöva lämna i söndags. Men så är det, dags att återgå till min vanliga vardag här hemma.
Kommer dock åka tillbaka till min söta loverboy! tss
 
Olivia har tagit hand om z hela veckan så jag bestämde mig för att hoppa henne idag eftersom att jag egentligen skulle ha hopptränat henne för stina, men det blev fram flyttat tills på tordag. Så jag hoppade henne själv i paddocken. Vårat bästa hopp pass någonsin! Jag red precis som jag själv ville och hon hoppade så Satans bra. Riktigt synd att jag inte fick med det på film eller bilder.. 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?