Välkomen till min "nya" blogg.
Publicerat den

Hej svejs.
 
Först och främst vill jag välkomna mina gamla och nya läsare till min nya mer personliga blogg. Ni har tidigare hittat mig på bloggar som www.klevenborn.blogg.se och www.highcase.blogg.se . Eftersom att dessa två bloggare har varit som dagböcker för mig sen oktober 2009 då jag för första gången bloggade. Känns det tråkigt att behöva ta bort dem. Så jag låter helt enkelt dem vara kvar så att jag och ni, kan gå tillbaka om man nu skulle vilja.
 
Anledningen till att jag ändrar blogg är för att jag vill ha en blogg med ett mer personligt namn. Något som är jag.
Nu kanske ni undrar varför jag inte går tillbaka och bloggar på www.klevenborn.blogg.se. Klevenborn bloggade jag på under tiden jag ägde min gamla ponny beachen. Efter att jag fått ta bort honom 2011 bestämde jag mig för att blogga på highcase. Det kändes aldrig rätt att blogga på den bloggen igen. Alternativ hade varit att ta bort alla inlägg, men vad har jag då kvar av beachen? Alla minnen finns på den bloggen och jag vill behålla det så.
 
Så nu har vi det! www.deniseklevenborn.blogg.se, min nya, förbättrade och helt personliga blogg!
Hoppas ni följer mig på denna nya resa ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?