Underbart väder ute :)
Publicerat den

God morgon :)
 
Solen strålar för fullt ute idag. Vilken kanon dag att ha en fotoshot. Jag ska eventuellt trimma Zamora i paddocken idag så jag kan höra med mamma om hon vill knäppa några bilder. Vad vi kommer att fokusera på idag är att hon får en bra upphöjd nacke och att hon verkligen bär upp sig själv. Kommer eventuellt ha med några bommar och ett litet kryss. Krysset är med för omväxlingens skull. Vilken häst tycker det är kul och trimma ett helt pass? Lite bus över ett kryss i mellan åt tror jag gör henne gott och mer samarbetsvillig.
 
Annars då? Jag ska sätta mig ner och plugga till mitt teorprov. Dock tror jag att jag gör det senare ikväll. Brukar kunna koncentrera mig bättre framåt kvällen. Har ni också svårt för att koncentrera er? Vad gör tips har ni som brukar funka? :)
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?