R.O.S.A Tema ! :D
Publicerat den

 
 
Jag tvingade Zamora ut i blåsten för att hoppa några språng.. Bara det att när jag var klar med min så kallade "framridning" och skulle börja hoppa började det spöregna.. Jag gav inte upp i första hand utan bestämde mig för att avsluta passet även om det kändes som att någon stod med en slang ovan för huvudet på oss och sprutade vatten.
 
Efter 5-6 språng på ett av räckena insåg jag att det inte gick, inte pågrund av regnet eller ju delvis. Mina tyglar blev så blöta att när jag försökte ta i dem halkade jag. Så vi kan säga att det var nog ett under att jag satt kvar på Zamora efter några av sprången då tyglarna åkte ur handen och Zamora fick för sig att börja bocka då jag hamlade ur balans.. Jag insåg då att det inte gick.
 
Men skam den som ger sig.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?