Höst :)
Publicerat den

 
Jag älskar hösten.. Det är så otroligt fint ute, trist bara att löven åker av så fort.. Får passa på att ta någon höst bild. Ska tjata ut mamma imorgon så hon får fota lite om vädret tillåter :)
 
Hej på er.
Jag har haft fullt upp med mitt körkort så har där av inte hunnit blogga. Igår körde jag upp och det gick kanon bra, jag klarade det, trots att jag var så nervös att det bildades en pöl runt mig av svett. haha. när jag kom hem igår somnade jag direkt på soffan vid 4- tiden. Vart så nervös i måndags kväll att jag inte kunde sova på hela natten. Vaknade inte förens vid 12 idag.
 
Dagen har jag spenderat lite i stallet och pysslat med pollarna. Zamora och jag skrittade en mysig tur ut barbacka, som ni kan se på bilden. Lite halv tråkigt väder, men skönt att få komma ut lite. Nu ska jag starta en film och bara ta det lugnt :)
 
 
 

 
 



LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar: Jag har inte fått några bilder, inte något mejl alls faktiskt... :/



URL: http://babustylee.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?