Hästapolle :)
Publicerat den

 
Hejsan :)
 
Jag tog en paus vid 5-tiden, fixade stallet och red Zamora. Vilket gick väldigt bra, Hon kändes något seg i början av turen men på slutet var hon där jag ville ha henne. Vi fokuserade väldigt mycket på traven i början, skulle försöka få henne så lösgjord som möjligt, på rakt spår är kanske inte det , det lättaste. Fick rida lite öppna/slutna och ställa henne till höger och vänster och till slut bärde hon upp sig själv och blev väldigt trevlig.
 
I mitten av passet kom vi till en liten gräsplätt. Där trimmade jag galoppen lite på olika volter, körde lite förvänt galopp, lite byten osv. Hon tog min skänkel förvånads värt bra och jag hade henne "mellan" bena. Hon kändes verkligen precis där hon skulle va, om ni förstår vad jag menar? ( hon flöt inte ut med bogarna, baken, eller bena t.ex) 
 
Nu har jag precis  ätit och ska fortsätta plugga :) puss på rumpan
 
 
Benskydden på :) snygga va?
 
 
 
 
 
 
 
 



Anonym

Sjukt häftiga benskydd! !



URL:


LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Snyggt!

Svar: Den här kommentaren kommer komma bort bland andra kommentarer, så skicka ett mail istället med bilder. :)



URL: http://babustylee.webblogg.se


Anonym

Wow! sjukt fräsiga benskydd



URL:


Anonym

Wow! sjukt fräsiga benskydd



URL:


Lina

Ett rosa schabrak till så fint det hade varit:)
Hon e så fin:)
Kan höras snart om du vill ha lite hjälp på någon tävlig eller så:)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?